Wednesday, January 7, 2009

Tagged.

2nd day back in school. It has been kind of a drag, but I have enjoyed seeing my friends more often. We got our parts for our class show in my drama class today and I have a really coolie part! The play is Check Please: Take 3 and basically I’m a girl on a blind date who speaks Italian and her date doesn’t. So throughout the date my character is just going, “Yes…No…Yes…No…” And he doesn’t know she doesn’t speak English until she busts out into Italian! I’m gonna get to speak Italian! Awesome!

I got tagged by Chloe yesterday (For the first time ever ! Yay!), so the following is my response:

Here were the rules:
1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same!
Here's my picture!

Its not that intriguing, unfortunately. Although the shirt is pretty awesome! (And I LOVE that orange nail polish! I gotta go find that...) I took this back in September during our fall play, Just Another High School Play! It was a great show to be in, about a group of high school students who have to “improv” their whole show when their drama teacher goes missing. It was hilarious.

I tag:
Eleanor
giggleness.
Amelia
The Stylish Wanderer

Also I wanted to show off my lacey shirt that cost $7 (originally $50...go sales!) which I wore today (Although the picture doesn’t do it justice):

Pants: Hot Topic, Lacey Shirt: Express, Sweater: old. (?)

And my vest which I LOVE that I wore yesterday:

Vest: Express,

Well bye-bye for a couple days guys…I’m getting my wisdom teeth out tomorrow and will probably be too drugged up on painkillers to blog for a couple days. =/
I'm sure I'm just gonna be bundles of fun and joy! But at least I get out of school Thursday and Friday!

8 comments:

The Clothes Horse said...

Those pants are really fun.

Amelia said...

Thanks for the tag! Haha, I love the tie-dye.

karl's sweet child said...

thats a really pretty lace shirt!

Malena said...

I love the sweater vest and tiedye shirt

ellie said...

Very cool pants too. Nice vest. Very very cool. I like tye-dye stuff too.

Amelia said...

BTW, I love your new header :)

Ana said...

Love the Hot Topic pants. I hope getting your wisdom teeth pulled isnt too painful.

yiqin; said...

Those pants are so hot. Too hot in fact. You look amazing in them!